Heb je al een account? Log hieronder in.

Heb je al een account? Log hieronder in.

Bestellen

Wegens drukte kan het voorkomen dat de nieuwe geleverde producten nét niet op tijd op voorraad gelegd zijn, hierdoor kan het zijn dat jouw pakketje iets later ons magazijn zal verlaten. De Pre-order datum kun je als ''verwachtte datum aanhouden'' zoals we ook altijd vermelden. Jouw pakketje kan dus enkele dagen later verzonden worden maar soms ook eerder! Je zal altijd een track&trace code ontvangen zodra jouw pakketje wordt verzonden.

We doen ons uiterste best om jouw berichtje bop werkdagen binnen 48 uur te beantwoorden. Tijdens drukkere tijden kan het helaas iets langer duren voordat wij jouw bericht kunnen beantwoorden, sorry! Graag willen wij jou vragen om niet meerdere berichten achter elkaar te sturen en dit via één kanaal te houden.

Je kunt in jouw account via www.fashionmusthaves.be nagaan wat de status is van jouw bestelling.

Staat jouw bestelling op verzonden? Dan heb je vanuit ons een mailtje ontvangen met track and trace code, hiermee kun je precies zien waar jouw pakketje zich bevindt. Staat de status op bezorgd, maar mocht je jouw pakketje niet zelf in ontvangst hebben genomen, willen wij je adviseren even navraag te doen bij je huisgenoten of buren. Waarschijnlijk heeft iemand anders voor jou je pakketje in ontvangst genomen!

Staat jouw bestelstatus op in verwerking? Dan doen wij er alles aan om jouw pakketje zo snel mogelijk te verzenden. Wellicht heb je een pre-order item besteld waardoor je gehele bestelling in één keer wordt verzonden.

Wij doen er alles aan om je bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden! Heb je wellicht een pre-order item besteld waardoor jouw bestelling nog niet verzonden is? Jouw bestelling wordt verstuurd zodra alle items uit jouw order op voorraad zijn. Dit kun je terugvinden in de productomschrijving van de desbetreffende Musthave of in je bestelbevestiging (groene letters). Wanneer wij jouw pakket hebben verzonden ontvang je van ons een mailtje met een track and trace code waarmee jij je pakketje tot aan huis kunt volgen.

Jouw ultieme Musthave(s) gevonden en voor 23:30 uur besteld? Dan heb je, mits je geen pre-orders hebt besteld, met een beetje geluk jouw Musthave(s) binnen 1 tot 2 werkdag al in huis. Zodra wij jouw bestelling versturen, krijg je hiervan een bevestiging via het opgegeven mailadres. Evenals bestellingen die door de brievenbus passen, worden pakketjes van maandag tot en met zaterdag bezorgd door PostNL.

Ojee! Kan gebeuren natuurlijk! Geen zorgen, neem zo snel mogelijk contact met ons op via Facebook, chat of klantenservice. De klantenservice zal, indien jouw pakketje nog niet is verzonden, jouw adresgegevens direct aanpassen.

Een pre-order Musthave is een item welke je nu al kunt bestellen en wordt verzonden zodra het artikel bij ons op voorraad is. Wanneer het item precies op voorraad komt kun je teruglezen in de productinformatie van desbetreffend item en in de orderbevestiging (in groene letters). Mocht je deze Musthave met meerdere Musthaves shoppen dan wordt jouw gehele bestelling verzonden zodra de pre-order Musthave weer op voorraad is!

Nadat je jouw bestelling volledig hebt afgerond, wordt deze zo snel mogelijk klaar gemaakt voor verzending. Om deze reden is het vaak niet mogelijk om jouw bestelling nog te wijzigen en/of te annuleren. Mocht je jouw bestelling écht niet meer willen ontvangen, heb je altijd nog de mogelijkheid om jouw pakketje bij aflevering te weigeren. In dat geval wordt jouw pakketje automatisch retour afzender gestuurd. Zodra we jouw pakketje retour hebben ontvangen, zal deze binnen 7 werkdagen weer worden gecrediteerd. 

Heb je jouw spambox al gecontroleerd? De kans bestaat dat de orderbevestiging hierin terecht is gekomen. 

Mocht je de bestelbevestiging ook hierin niet hebben ontvangen, neem dan gerust even contact op met onze klantenservice. Wij zullen dan even voor je nakijken of jouw bestelling goed is doorgekomen.

De verzendkosten binnen geheel België nemen wij voor onze rekening en zijn voor jullie GRATIS!

Kan gebeuren, geen zorgen! Stuur even een mailtje naar klantenservice@themusthaves.nl met vermelding van jouw tegoedcode en ordernummer. De meisjes van The Musthaves zullen ervoor zorgen dat jouw tegoedcode alsnog wordt verrekend met jouw recent geplaatste bestelling (binnen 24 uur).

Ja zeker! Graag willen wij je adviseren om even contact met ons op te nemen via Facebook, chat of email (klantenservice@fashionmusthaves.be). Dit is mogelijk op werkdagen tussen 08.30 uur en 17:30 uur. We streven ernaar om jouw berichtje binnen 48 uur te beantwoorden. Vermeld hierbij zo precies mogelijk waar je precies tegenaan loopt (eventueel met screenshots), zodat wij jou zo snel mogelijk verder kunnen helpen.

Op dit moment is telefonisch contact nog niet beschikbaar. Wij zijn er druk mee bezig dit in de toekomst wel voor onze klanten te realiseren. Je kunt ons bereiken via;

Mail: klantenservice@fashionmusthaves.be
Facebook Messenger: https://www.facebook.com/TheMusthaves.nl/
Instagram: https://www.instagram.com/themusthaves/?hl=nl
LiveChat (beschikbaar ma. t/m vr. van 08.30 uur tot 17.30 uur)

Wij streven ernaar om jouw berichtje binnen 48 uur te beantwoorden.